Ženske v Evropi pojedo več sadja od moških. Več sadja pojedo tudi ljudje z višjo izobrazbo, so v svoji študiji dokazali znanstveniki z Norveške pod vodstvom Tonje Holte z univerze Agder v Kristainstadu, ki so preučevali prehranjevalne navade Evropejcev.
NE BOSTE VERJELI, KAJ VSE HRANA, KI JO UŽIVATE POVE O VAS: Ste bolj za sadje ali zelenjavo?
Svet

Študija kaže, da so prehranjevalne navade tudi geografsko različne. Največ sadja pojedo ljudje v Južni Evropi, v Severni Evropi pa so "marljivejši " pri zelenjavi. Zanimivo je, da so bili tako pri sadju kot pri zelenjavi na dnu lestvice prebivalci Vzhodne Evrope.
V raziskavo so norveški znanstveniki vključili skoraj 38.000 ljudi iz 21 držav. Vsi so morali izpolniti vprašalnik o zaužitju sadja in zelenjave, kamor so šteli tudi solato, krompir denimo pa ni bil vključen v raziskavo.
Podatki, objavljeni v reviji Plos one, pa ne razkrivajo količin zaužitega in s tem ne odgovarjajo na vprašanje, ali se anketiranci držijo priporočil Svetovne zdravstvene organizacije o zadostni količini zaužitih virov vitaminov.
Komentiraj
Regional priporoča
Novo iz sveta
Zadnje iz goriške
Več kronike
ŠOK NA PARKIRIŠČU V ISTRI: Otroka pustila zaprtega v avtomobilu in odšla po nakupih
A.S.
-
včeraj ob 18:30
SKOK V SOČO SE JE KONČAL S POŠKODBO: 37-letnega Avstrijca odpeljal vojaški helikopter
B.Č.
-
včeraj ob 16:12
KOPRSKI KRIMINALISTI UJELI NAPADALCA: Hrvaški državljan osumljen petih vlomov v bankomate
B.Č.
-
včeraj ob 14:29
Več trendov
Novo iz Slovenije
DRŽAVA ZAPUŠČA PLESNI ZAVOD: Pod vprašajem prihodnost nove institucije v Novi Gorici
T.K.
-
včeraj ob 14:09
KONEC PROMETNEGA KAOSA NA VRŠIČU? Od 1. septembra zapornice in le 80 parkirnih mest
B.Č.
-
včeraj ob 10:30
NEBO NAD SLOVENIJO BO DANES DRUGAČNO: Sonce bo zakrila Luna, ponoči sledi še en spektakel
B.Č.
-
včeraj ob 08:07
