Po nedavni podražitvi parkirnin pred Splošno bolnišnico (SB) Izola se je na naše uredništvo obrnila tudi domačinka, ki pa je stopila direktorju Radivoju Nardinu v bran in predstavila svoje videnje.
ZADOVOLJNA PACIENTKA O NARDINU: "Ni tako slab kot pravijo, glede parkirišč ga 100-odstotno podpiram"
Izola

Spomnimo – s 1. decembrom je v veljavo stopila podražitev parkirnin pred izolsko bolnišnico. Zaskrbljenost nad to odločitvijo vodstva SB Izola je izrazila dijakinja, ki rednih virov prihodka, razen štipendije, nima. K pouku se vozi z avtomobilom, zaradi novega sistema pa jo bo strošek parkiranja stal bistveno več kot do sedaj. Po njenih besedah bodo morali dijaki plačevati "devet evrov na dan oziroma 180 evrov mesečno".
"Vem, da na takšen način zaslužite, ampak na koncu dneva niste nakupovalni center, temveč bolnišnica. Ljudje prihajajo v vašo ustanovo po pomoč, ne pa da zapravijo celo premoženje za parkirnino," je še med drugim zapisala v pismu, ki ga je naslovila na izolsko bolnišnico.
Radivoj Nardin
Po starem sistemu so obiskovalci oziroma pacienti, pa tudi dijaki in študenti, preden so jim odvzeli abonmaje, plačevali 1 evro za 4 ure parkiranja, za vsake nadaljnje štiri pa dodaten en evro. Po novem sistemu pa cena znaša 1 evro za vsako začetno uro parkiranja. Abonmaji v višini 15 evrov so še vedno na voljo zaposlenim in drugim, ki sodelujejo z bolnišnico na podlagi podjemnih pogodb.
Vodstvo SB Izola je v odgovorih na naša vprašanja navedlo, da je do podražitve prišlo zaradi "uskladitve cen", glede tega, kako nove cene prizadenejo paciente, dijake in študente pa so odgovorili, da so "avtobusni prevozi korektno urejeni".
Pohvala domačinke: "Nardin je moral nekaj narediti"
Domačinka, ki se že več let redno vozi na preglede v izolsko bolnišnico, pa nov sistem podpira. "Jaz imam v izolski bolnišnici samo pozitivne izkušnje in bolj podpiram Nardina, glede parkirišč pred bolnišnico ga stoodstotno podpiram," pove uvodoma.
Potrjuje, da je parkirišč res premalo in da so ta prepogosto zasedena. Opisala je tudi svoj sistem, da pride pravočasno na pregled: "Že pet let hodim v bolnišnico na kontrolo. Tudi jaz sem šla štirikrat na taksi, ker nisem našla parkirišča. Zdaj pa se odpravim eno uro prej in tam počakam na prosto parkirno mesto. Mi kot pacienti res nimamo kje parkirati in direktor Nardin je moral nekaj narediti, to je moral nekako rešiti. Že tri leta hodim z avtom eno uro prej in tam čakam na parkirišče."
Poudarja tudi, da se danes vse več ljudi vozi s svojim avtomobilom, medtem ko bi se dijaki ali študenti lahko vozili skupaj z enim vozilom. "Mi smo se včasih vozili z avtobusom ali pa se nas je več skupaj vozilo z avtomobilom, ko smo bili študenti. Tudi ti dijaki in študenti bi se lahko peljali po štiri in bi več parkirnih mest ostalo prostih," predlaga.
"Razumem študente in nimam nič proti študentom in dijakom, so pa morda lahko bolj solidarni, da se peljejo po štirje v avtu," je dejala. "Mogoče bi se lahko uredila avtobusna linija, ki bi bila namenjena samo dijakom in študentom," dodaja.
Na obravnavo se čaka zelo malo časa
Sicer je s storitvami v SB Izola zelo zadovoljna. "Odkar je tam Nardin, so čakalne vrste pred ambulanto zelo kratke, pacient čaka pet, mogoče deset minut. Ta sistem je utečen, ne čakaš več. Včasih smo pred ambulantami čakali po tri ali štiri ure, zdaj pa ne več," je pohvalila vodstvo bolnišnice in sistem.
Se pa strinja, da so nove cene morda previsoke. "Cene so res malo previsoke, tukaj je direktor morda malo pretiraval pri ceni, to povem po pravici. Sicer ne zame, jaz bom plačala tista dva evra in bom šla, za študente pa je to veliko," priznava.
"Tako more biti urejeno, da bodo vsi zadovoljni. Da se cena mogoče malo zniža ali pa da se priskrbi javni prevoz za dijake in študente. Ker gneča je predvsem zaradi njih. Pacienti, ki pridemo, smo tam kratek čas. Največ avtomobilov je avtomobilov študentov, prej tega ni bilo, tudi popoldne je parkirišče prazno," je dejala. In zaključila: "Ni tako slab ta Nardin, kot govorijo."
